Comunicate

Comunicate (128)

Începând cu 01 octombrie 2021, Info Linia CEZ (0251 929) va fi disponibilă de luni până vineri între 08:00 – 20:00 pentru informații comerciale și non-stop pentru anunțarea deranjamentelor
Mai mulți agenți call center vor fi la dispoziția clienților ca urmare a acestei modificări. Noul program al Info Liniei CEZ va duce automat la scurtarea timpului de așteptare pentru preluarea apelurilor clienților de către agenții call center și va crește rata de apeluri preluate. În cazul anunțării deranjamentelor, Info Linia CEZ va fi disponibilă non-stop.
În ceea ce priveşte comunicarea cu întreg portofoliul de clienţi CEZ Vânzare, reamintim canalele de comunicare puse la dispoziţie de furnizor:


 Portalul şi aplicaţia mobilă MY CEZ – mai multe informaţii despre funcţionalităţi puteţi găsi aici.
 Chatul cu un consultant CEZ Vânzare

Chatul online, implementat de furnizorul CEZ Vânzare pe website-ul https://www.cezinfo.ro/ este disponibil luni – vineri, în intervalul orar 08:00 – 20:00.

 Alte canale de comunicare:


- Completarea formularului de înregistrare al sesizărilor accesând https://bit.ly/3Cn6WOc
- Centrele de Relații cu Clienții CEZ Vânzare. Locația și programul acestora pot fi consultate AICI, iar pentru 0 timp de așteptare, furnizorul recomandă rezervarea online a vizitelor la https://www.cezinfo.ro/rezervare-online/.


cez301021Reamintim faptul că toți clienții CEZ Vânzare au în continuare la dispoziție aceleași canale de comunicare și posibilitatea de a opta online pentru o ofertă din piața liberă:
 direct la https://www.cezinfo.ro/liberalizare/
 pe www.cez.ro, accesând pop-up-ul Citește mai mult din mesajul automat, dedicat liberalizării
 prin accesarea secțiunii https://www.cezinfo.ro/produse/
CEZ Vânzare rămâne același furnizor de energie și gaze naturale de încredere, preocupat în permanență pentru a identifica cele mai potrivite soluții pentru clienții săi.
CEZ Vânzare își va continua angajamentele și parteneriatele, respectând clauzele contractuale și relația comercială cu clienții săi.

CEZ Vânzare în parteneriat cu Neversea donează energie verde gratuită timp de 6 luni Palatului Copiilor Alexandria

Maratonul Olteniei 2021: #energiepentrubine în valoare de 20.382 euro dăruită de 631 de Învingători din Ținutul Maratonului și CEZ România

La finalul ediției a 9-a a Maratonului Olteniei bilanțul include 400 de participanți la cursele fizice, 231 la cele virtuale, 50 de voluntari CEZ și cel mai important, multă #energiepentrubine dăruită comunității:

Condiții mai bune la Spitalul de Pneumoftiziologie „Sf. Andrei” Valea Iașului datorită unui proiect CEZ 

Parcul eolian CEZ din Dobrogea găzduiește o nouă premieră în industria energiei din România: filmarea videoclipului celei mai noi melodii a renumitei trupe de muzică pop-rock, Vama. Melodia se numește „Cântă cu mine” și este un cântec despre căutare și regăsire, muzica și energia oamenilor fiind cele care contribuie la găsirea echilibrului.

CEZ urcă din nou pe podiumul Community Index, singura competiție din România dedicată proiectelor care contribuie la dezvoltarea comunităților locale

Campania care i-a racordat pe stakeholderii noștri la rețeaua de #energiepentrubine în lupta cu pandemia, cele 9 sisteme de panouri fotovoltaice care au adus inovația la liceele din Ucenic Electrician și din afara acestuia, proiectul care promovează unele dintre cele mai valoroase construcții din Oltenia și platforma care a oferit acces la educație digitalizată copiilor din medii defavorizate – premiate cu Gold Recognition în cadrul Community Index. 

CEZ lansează concursul muzical „Green Challenge” împreună cu Neversea și se angajează să doneze energie verde către o școală de muzică defavorizată din Oltenia

15 locuințe vor fi dotate cu echipamente electrocasnice moderne, în urma programului pilot “Adăpost cu Energie”, implementat de CEZ Vânzare și Asociația CSR Nest

2020 – al 15-lea an cu superputeri: performanță, digitalizare accelerată și soluții durabile pentru cei peste 1,4 milioane de clienți 

În 2020, CEZ a continuat proiectele operaționale în zona digitalizării, dar a rămas la fel de activ și în sectorul energetic şi în viaţa comunităţilor locale.

„Am fost mereu un membru activ al comunității locale. În anul 2020 am trecut la nivelul următor și ne-am regăsit în prima linie cu echipa proprie de super eroi. Ne-am aflat în permanent dialog cu autoritățile locale și ne-am jucat rolul strategic cu cea mai mare responsabilitate. Echipele noastre s-au concentrat pe intervenția promptă, identificarea soluțiilor, păstrarea calității energiei electrice vitală pentru spitale sau zonele de triaj, alocarea investițiilor în rețea pentru a întâmpina nevoia crescută de energie electrică. Gradul ridicat de digitalizare la nivel operaţional ne-a permis să mutăm activitatea în online în mai puțin de o săptămână, păstrând echipa și clienții în siguranță,  acasă, oferindu-le serviciile și produsele necesare, adaptate nevoilor lor. Echipa a parcurs încă o etapă de dezvoltare spre o organizaţie autodidactă, în timp ce politicile sustenabile de operare au primit şi în acest an certificarea internaţională GRI, opţiunea Core”, a declarat Ondrej Safar – Country Manager şi Preşedinte al Directoratului CEZ România.

Energia e superputerea ta! Distribuție Oltenia dă startul înscrierilor în programul Uncenic Electrician pe platforma www.ucenicelectrician.ro și în liceele partenere, acum și în județul Olt.