Tipul de practici la care clienții ar trebui să fie atenți:
Pentru a evita situațiile neplăcute, CEZ Vânzare sfătuiește clienții să acorde atenție sporită mesajelor prin care sunt informați că:
- vor rămâne fără energie electrică sau gaze naturale ca urmare a neachitării facturii către CEZ Vânzare;
- furnizorul CEZ Vânzare și-a schimbat denumirea care coincide cu cea a altor furnizori de energie electrică/ gaze naturale din piață;
- prețurile și clauzele contractuale deja agreate se modifică;
- partea de contractare/ recontractare a clienților se desfășoară prin intermediul unor parteneriate cu alți furnizori de energie electrică/ gaze naturale cunoscuți, din piață.
Important! Clienții nu trebuie să acceseze link-urile din anexa mesajelor, furnizorul CEZ Vânzare nu utilizează link-uri pentru efectuarea plății, se folosește aplicația My CEZ disponibilă în Google Play și App Store.
Cum ne asigurăm că mesajul de plată este venit din partea furnizorului sau că interacționăm cu angajații/partenerii CEZ?
În cazul mesajelor primite pe telefonul mobil:
mesajul trebuie să aibă ca expeditor numele CEZ Vânzare;
este specificat codul de client și suma exactă restantă de plată.
În cazul vizitelor persoanelor care pretind a fi din partea companiei:
persoanele în cauză prezintă legitimații și ordine de serviciu;
prezintă foarte clar scopul vizitelor și conținutul documentelor prezentate;
documentele includ informațiile de identificare ale furnizorului CEZ Vânzare, logo-ul companiei, canalele oficiale de comunicare, care pot fi comparate cu informațiile din facturile de energie electrică și gaze naturale CEZ Vânzare, pentru un plus de certitudine.
În cazul în care există suspiciuni în ceea ce privește autenticitatea mesajului, recomandăm verificarea acestuia direct cu furnizorul.
Orice mesaj provenit de la o alta sursă decât cele menționate mai jos poate reprezenta o formă de activitate infracțională care are ca scop obținerea unor date confidențiale, cum ar fi date de acces pentru aplicații de tip bancar sau informații referitoare la carduri de credit.
Rămânem la dispoziția clienților noștri prin următoarele canale de comunicare:
la Centrele de Relații cu Clienții CEZ Vânzare ale căror adrese pot fi consultate la www.cez.ro/ro/centrele-regionale-de-contact.html. Suplimentar, clienții CEZ Vânzare își pot rezerva vizitele la www.cezinfo.ro/rezervare-online/;
Info Linia CEZ, 0251 929, disponibilă pentru solicitarea de informații comerciale, în fiecare zi, de luni până vineri, în intervalul orar 08:00 – 20:00, în timp ce înregistrarea deranjamentelor electrice poate fi efectuată non stop;
Prin corespondența electronică, la adresa de e-mail Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.;
Aplicația mobilă My CEZ.
Chat-ul online cu un consultant CEZ Vânzare pe www.cezinfo.ro.