Clienții CEZ Vânzare vor avea în continuare la dispoziție toate canalele de comunicare tradiționale, iar în cazul în care își doresc consultanță directă pot vizita oricare din Centrele de Relații cu Clienții din Craiova, Băilești, Pitești, Câmpulung, Curtea de Argeș, Târgu Jiu, Drobeta Turnu Severin, Slatina, Caracal, Alexandria, Roșiorii de Vede, Videle, Râmnicu Vâlcea, Drăgășani, Timișoara și Iași.
Programul de lucru al Centrelor menționate mai sus rămâne neschimbat și poate fi consultat aici - https://www.cezinfo.ro/centrele-regionale-de-contact/
Pentru a evita timpul de așteptare, echipa CEZ Vânzare recomandă clienților săi să își programeze vizitele în Centrele de Relații cu Clienții, accesând secțiunea dedicată www.cezinfo.ro/rezervare-online/.
Cum se efectuează o programare?
Accesați pagina www.cezinfo.ro/rezervare-online/;
Completați numele, prenumele, adresa de mail;
Selectați orașul în care se află Centrul de Relații cu Clienții în care doriți să ajungeți precum și demersul pentru care efectuați vizita;
Alegeți data și intervalul orar pentru programare;
Înregistrați programarea și salvați codul de rezervare;
Veniți cu puțin timp înainte de ora programată, utilizați codul de rezervare în terminalul de bonuri și veți fi preluat de un specialist CEZ Vânzare.
Centrele de Relații cu Clienții CEZ Vânzare a căror activitate va fi mutată începând cu data de 18 septembrie, în Centrele furnizorului cu program normal sunt:
Denumire |
Adresă |
Program curent de funcționare |
CRC Bechet |
Bechet, str. Tudor Arghezi, nr. 17, județul Dolj |
Miercuri |
CRC Filiași |
Filiași, bld. Racoțeanu, nr. 145, județul Dolj |
Vineri |
CRC Baia de Aramă |
Baia de Aramă, str. Tudor Vladimirescu, nr. 8, județul Mehedinți |
Marți |
CRC Vânju Mare |
Vânju Mare, str. Doctor Victor Gomoiu, nr. 9, județul Mehedinți |
Vineri |
CRC Orșova |
Orșova, str. Crizantemelor, nr. 2B, județul Mehedinți |
Joi |
CRC Corabia |
Corabia, str. Bibescu Vodă, nr. 21, județul Olt |
Miercuri |
CRC Horezu |
Horezu, str. Tudor Vladimirescu, nr. 19, județul Vâlcea |
Miercuri |
CRC Călimănești |
Călimănești, str. Calea lui Traian, nr. 670, parter, județul Vâlcea |
Marți |
CRC Reșița |
Reșița, str. Primăverii, nr. 4B, CHE Grebla, județul Caraș- Severin |
Joi |
Reamintim! Specialiștii CEZ Vânzare rămân la dispoziția clienților pe canalele de comunicare cunoscute:
Aplicaţia My CEZ – disponibilă în Google Play și App Store, sau în varianta web, accesând mycez.cezinfo.ro;
Info Linia CEZ, 0251 929, disponibilă pentru solicitarea de informaţii comerciale, de luni până vineri, în intervalul orar 08:00 – 20:00, în timp ce înregistrarea deranjamentelor electrice poate fi efectuată non stop.
De asemenea, la Info Linia CEZ, clienţii pot primi informaţiile de care au nevoie, fără a intra în contact cu un operator uman, prin intermediul soluţiei digitale IVR Dinamic (asistent vocal interactiv) care le oferă acces rapid la informaţii despre situaţia facturilor şi plăţilor.
Alte canale de comunicare:
- Completarea formularului de contact, accesând www.cezinfo.ro/sesizari2-form/;
- Numărul de fax: 0248 524 834;
- Prin corespondenţă scrisă la adresa: Strada Depozitelor, nr. 2, Târgu Jiu, județul Gorj;
- Chatul online cu un consultant CEZ Vânzare, implementat de furnizor pe website-ul www.cezinfo.ro/ - disponibil de luni până vineri, în intervalul orar 08:00 – 20:00.